j
k
j a
j l
axelb@skolelinux.no wrote:
......Eg skal sjå om eg ikkje klarer å orge meg ein plass med nettilgang på mandag. Så vi kan godt ha møtet som planlagt. Det er fint, da skal jeg gjøre det samme :-)
...Eg skal sjå om eg ikkje klarer å orge meg ein plass med nettilgang på mandag. Så vi kan godt ha møtet som planlagt.
Eg skal sjå om eg ikkje klarer å orge meg ein plass med nettilgang på mandag. Så vi kan godt ha møtet som planlagt.
Det er fint, da skal jeg gjøre det samme :-)
Eg skal prøva å bli med eg òg.
Erik
Back to the thread
Back to the list