Axel Bojer skrev:
Fila kdelibs4.po får jeg syntaksfeil på, så jeg aner ikke hvor mye som mangler der. Er dette tilfelle hos dere andre også? ( msgfmt -c kde4-trunk/nb/messages/kdelibs/kdelibs4.po gir ingenting )
Jepp. Får samme feilmelding. Når jeg åpner den i KBabel får jeg 759 uklare og 383 uoversatte i kdelibs4.po Litt jobb med andre ord ...
nils