Nynorskoversettelsene har ikke vært oppdatert på et par år så hvis noen har lyst til å gjøre en innsats der ville det også vært flott.
Eg kan godt hjelpa til litt med nynorskomsetjingane. Skal eg gå gjennom skulelinux, eller melda meg til teneste direkte på gnome.org?