Inge Davidsen skrev:
"Verktøykasse" er også standard Microsoft-terminologi.
Mvh Inge
At 22:57 19.08.2007, Harald Ljøen wrote:
- Toolbox Verktøyskrin
Et _skrin_ med verktøy? Det syns jeg ikke var mye å skryte av. Har man ikke mer verktøy enn at det får plass i et skrin så kan det være det samme, spør du meg.
Verktøy_kasse_ er hva aller de fleste seriøse brukere av verktøy holder seg med. Noen har t o m så mye verktøy at de oppbevarer dem i en verktøy_kiste_.
- Harald
Jeg overså fullstendig denne, og er enig i at -kasse er bedre enn -skrin.
Mvh Axel