[Axel Bojer]
Generelt er jeg litt usikker på hvordan det fungerer med nye ord i pordlista.
Jeg har foreløbig to nivåer for vedlikehold av den gamle lista (vi trenger en ny for å korrekturlese alt som er der, i tillegg til mer):
1 Nye ord som noen mener mangler blir lagt i missing.{nb,nn}
2 Noen har tid til å se på ordene i missing.*, sjekker ordene og legger dem inn i norsk.words.
Det ser ut til at du har startet på punkt to. Jeg håper du kan fullføre det for de ordene du har vurdert. jeg er ikke helt sikker på om ordene faktisk mangler eller om de er varianter av sammensetninger som automatisk genereres.
En annen mangel er, som Karl-Ove H. påpekte, ord med bindestrek. De burde absolutt kunne legges inn, ellers spør stavekontrollen hvilket ord "e" (i e-post) er.
Jepp. Kanskje vi kan bytte ut '-' med '=' i byggescriptene, og dermed få støtte for '-' som del av ord. Aner ikke, noen må bruke tid for å finne ut av det.
Da jeg så litt i svn så det dessuten ut som om det finnes en god del regler for sammensetning av ord også?
Ja, det ser slik ut. Jeg har ikke forstått hvordan dette fungerer ennå. :)