Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
La også inn et punkt om synonymordlistene og økte derfor summene :-) Espen Talberg: Kan du ta en rask titt om du synes den delen er grei? (Søknaden er uansett ikke på mer enn 2 sider -- pluss lenker og adresser. Tror det bør holde.)
Utmerket.
Jeg finner følgende halve setning i bakgrunnsdelen:
Nylig ble også Ordbankens ord, som brukes i Bokmålsordboka og Nynorskordboka, standardverk for norsk rettskrivning i lengre tid.
Rettet! Skal legge ut det hele i en wiki -- snart :-)
Kan det være en ide å søke penger til å finansiere arbeid med å forklare OOo-folkene at det er greit å legge ved en GPL-ordliste sammen med OOo?
Kanskje ...
Har du hørt med ordbankfolkene om de vil være med på innsatsen med å lage bedre stavekontroll?
Nei ...
Har vi folk til å gjøre all jobben vi vil ha betalt for? Burde vi synliggjøre innsatsen som gjøres på dugnad med korrekturlesing av ord og innlegging av synonymer?
Synonymordlista er det stort sett jeg som har laget, dokumentasjonsdelen tar jeg og Terje. Det resterende hadde jeg tenkt at de to sistnevnte skal gjøre i samråd med bl.a. deg :-) Regner med du har minimalt med tid, ellers hadde jeg gjerne satt opp deg også. Men det er fint å ha noen å spørre når vi står fast :-)
Hilsen Axel