j
k
j a
j l
Kolbjørn Stuestøl skreiv 30.11.2022 22:52:
Har det engelske ordet "sparkline" noko norsk ekvivalent?
Eg tenkte først på «minidiagram» og ser no at det er nettopp det MS Office kallar det på norsk. Ser derfor ingen grunn til å kalla det noko anna.
Back to the thread
Back to the list