j
k
j a
j l
onsdag 24 juli 2002, 16:42, skrev Axel Bojer:
«Periodic payment» er det jevnlige (inn/ut-)betalinger, eller velger vi «periodiske betalinger», som høres litt merkelig ut? Bedre forslag?
Riktig :-)
- Knut
Back to the thread
Back to the list