Den 23.05.2013 21:57, skreiv Karl Ove Hufthammer:
to. den 23. 05. 2013 klokka 21.43 (+0200) skreiv Kolbjørn Stuestøl:
Tydelegvis ei forenkling. Kva med å lagre forslaga direkte i po-filene med eit eller anna merke slik at ein kunne finne dei igjen same kva program ein bruker? Bare ein ikkje gjennomtenkt flygetanke.
Du kan bruka «-smark» for å lagra info om at ein tekst bryt ein eller annan regel. Men det vert ikkje lagra noko detaljar om kva som er feil då (og du må sjølv fjerna merke-kommentaren etterpå).
Takker. Skal prøve dette. Akkurat nå er Cygwin opptatt med å laste ned og opp filer for GIMP. Kan bare køyre eitt program om gongen. Men neste regnversdag så … Helsing Kolbjørn