Hva pleier dere å bruke som term for "soft delete" eller "soft deletion", dvs. når man ikke sletter data, men merker det som slettet.
Microsoft bruker "myk sletting", men det ser ikke ut til å være mye brukt ellers.
- Sigmund
PS. Prøvde å søke i arkivet til lista, men det ser ut som om arkivet ikke har blitt indeksert.