25. feb. 2014 20:34 skrev "Håkon Løvdal" hlovdal@gmail.com følgende:
2014-02-24 15:17 GMT+01:00 Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug@himolde.no:
Jeg foreslår, hvis den nye løsningen slår an i den norske oversettermiljøet, at vi kjøper et mer generelt domenenavn hvor løsningen kan ligge. Jeg kan betale for de 10 første årene ;-)
Jeg vil ytre et ønske om å ta i bruk www.i18n.no.
Ikke alle vet hva denne snedige forkortelsen betyr, så jeg stemmer for et mer folkelig domene. Det er tross alt snakk om en ressurs også den lite IT-kyndige norsklæreren mfl kan bruke.