Bjørn Kvisli:
Godt mulig det er et mye bedre forslag. Hva er sammenhengen?
Den engelske teksten: Timestamp since when the view properties are valid
Du bør absolutt setta opp KBabel til å bruka nynorskomsettinga som jamføringsomsettinga. Det sparer deg for mykje tid og strev, og fører òg til konsekvent språkbruk på tvers av målformene.
I nynorskomsettinga ser eg eg har skrive «Tid som visingseigenskapane er gyldige etter» I ettertid ser eg sjølvsagt at det er ei forferdelig omsetting.