Petter Reinholdtsen wrote:
[Torstein Dybdahl]
Mitt forslag er at det kanskje lages en epostaddresse ala ordliste-nn@skolelinux.no
Hva med å legge dem på alioth, der kildekodelageret mm. befinner seg? Det er ikke noe problem å få flere mailadresser, men jeg mistenker at ordliste-innsamlingen kanskje bør settes opp samlet på alioth.
Hva er galt med å bruke denne lista? Evt. prefikse den med [ordliste] elns.
der eposten også videresendes til meg eller den som er koordinator for ordllista arbeidet.
Eller kanskje puttes rett inn i en database, slik at det er ikke er avhengig av at enkeltpersoner har tid til å håndtere det?
Ingen protester herfra. Regner med at det kommer gode resultater ut av dette. :)
Det mest effektive er vel om flere har tilgang til å håndtere det.
-Karianne