Laurdag 2. august 2008 skreiv Petter Reinholdtsen:
Kunne godt likt å standardisera «system administrator» og liknande nemningar til «systemansvarleg», og legga dette inn i fellesordlista? Innvendingar?
Personlig omtaler jeg vedkommende som systemadministrator, og ville blitt forvirret av om systemansvarlig er det samme som systemeier eller systemadministrator.
«Systemansvarlig» som omsetting av «system administrator» *er* alt ganske etablert på norsk. Blant anna har Microsoft standardisert på dette i terminologilista si.
Eit enkelt søk etter «systemansvarlig» på for eksempel Google stadfester bruken av ordet i den aktuelle tydinga.
To andre grunnar til at eg synest me bør velja «systemansvarlig» i staden for «systemadministrator», er at ordet er enklare (reint fonologisk) og «norskare». (For å klargjera: Sistnemnte er grunnen til at me blant anna har valt å bruka «oppsett» i staden for «konfigurasjon» sjølv om «konfigurasjon» er heilt «lovlig» norsk.)