* Knut Yrvin knuty@skolelinux.no [2003-12-15 16:48:51 +0100]:
mandag 15. desember 2003, 16:45, skrev Bjørn Steensrud:
Jeg har forresten vært inne i kdepim og gjort "alarm" om til "varsling" i noen bokmålsfiler. Her er jo «alarm» brukt som i «alarm clock» , vekkerur, og ikke som i norsk «brannalarm» o.l. ....
Når diskusjonen først er i gang, hva med signal?
Det er kanskje en viss fare for at dette kan blandes sammen med Unix-signaler? SIGALRM f.eks...
Eivind