Onsdag 28. august 2002 00:16 skreiv Arne Christian Hårseth:
Gaute skrev:
Verktøy, Målsøking Bytt ut 'Målsøking' med 'Måloppnåelse'
Er det så mykje klarare då? Kanskje «Tilpass celleverdi» er brukandes?
Tja, det er nå min subjektive mening. Målsøking sier meg ingen ting annet enn at det høres ut som noe som har med et rakettstyringsprogram å gjøre.
Einig, det er ikkje spesielt godt.
Måloppnåelse føler jeg forteller godt hva denne funksjonene gjør nemlig som et verktøy for å oppnå et mål.
Men eg er ikkje heilt einig i at dette er så mykje betre. Eit «mål» høyrest så stort og visjonært ut, men det er trass alt berre snakk om å justera ein talverdi. Me treng ikkje vera redde for å bruka fleire enn eitt ord, «Tilpass mot målverdi» kunne gått an.
Har ikke skrudd på utvidet hjelp så jeg tror ikke det er det. Du finner de engelske gule lappene på Verktøy, Makro, Tildele..., Meny & Tastatur & Statuslinje. Flytt markøren over f.eks "[Velg inndata-modus]" på hurtigtast F2 under Tastatur så ser du den engelske gule lappen. Nå er det en stund siden jeg opdaterte ressursfilene så kanskje det er fikset?
Dette er visst utvida tips som snik seg inn sjølv om funksjonen er slått av.
Prøver med «Gå til» og «Gå fra dokument». (Du gjetta rett funksjonalitet.)
Hvis det er en vindushendelse det er snakk om her er selve hendelsen at du aktiverer et vindu (f.eks ved å trykke på det, trykker alt tab (i Windows) el.l). "Gå til" er ikke en hendelse men funksjonen du kanskje ønsker å oppnå ved å utføre hendelsen.
Du utfører då ikkje ei hending? Programmet ligg berre i bakgrunnen og ventar på at hendingane skal inntreffa. Ein makro vert utførd når brukaren går til dokumentet, ein annan når brukaren skriv ut dokumentet, osv.
Tror derfor 'aktiver' er det beste ordet. Her bør vi også ta i betraktning at de som jobber med makro-programmering vil forstå dette ordet og være vandt til det.
«Aktiver» er eit så laust ord, det kan nesten tyda kva som helst. Eg er for å konkretisera språket.
Bør "Java applet" beholdes som egennavn? Forskjellen mellom Programtillegg og Miniprogrammer er i hvertfall ikke opplagt.
Vel, det krev ikkje så mykje fantasi.
Da har jeg i tilfelle dårlig fantasi ;-) Hvis jeg presenteres for 'programtillegg' og 'miniprogram' klarer ikke jeg umiddelbart å avgjøre hva som er en java applet og hva som er en plug-in.
Det er berre fordi du kjenner orda «applet» og «plug-in» frå før. (Viss du ikkje hadde kjent nokon av orda, ville nok dei norske vore mest forståelege.)
Dersom me skal bruka namnet «Java», må me vera sikre på at det verkeleg er snakk om berre Java.
Hvis du søker på 'applet' i hjelp i OO refererer alle til Java Applet. Siden OO er gitt av SUN er jeg 99,99999% sikker på at det er Java Applet det refereres til. I mitt daglige arbeide (internett) er 'applet' i dag så godt som synonymt med Java applet.
99,99999 % er sikkert nok ;-) Eg er einig i at namnet «Java» bør med for å letta tydinga.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes