[Karl Ove Hufthammer]
Eg er ikkje sikker på om eg forstår.
Det er ikke helt enkelt når alle varianter tas med. :)
OK, monitor = skjerm = den fysiske skjermen er OK.
Men dei virtuelle skjermflatene, der du for eksempel har eitt tilgjengelig med «Ctrl + Alt + F7» og eit anna på «Ctrl + Alt + F8» (kanskje som ein annan brukar), er det screen eller display?
Det er så vidt jeg vet "display"
Og når du har eitt logisk skjermbilde som strekker seg over to skjermar som står ved sidan av kvarandre (for eksempel oppløysing 2048 ×??? 768), kva er det?
Det er vel en "screen" over to "monitor" med en "display".
Og heilt tilsvarande, når du har same oppsett med to skjermar, men desse viser *ulike* skjermbilde, for eksempel to virtuelle skrivebord, kva er det?
Det er vel to "screen" over en "monitor" med en "display".
Hva med skjerm=monitor, skjermflate=screen og framvisning=display?
Vennlig hilsen,