2015-03-16 20:39 GMT+01:00 Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
<URL: https://www.transifex.com/projects/p/kde-applications/ > tyder på at Transifex kan være et alternativ for oversettelse av KDE. Er det aktuelt for bokmålsoversettelsen?
Det reduserer i alle fall oppstartsbarrieren for folk flest, samtidig som det fortsatt er fri mulighet til å laste ned .po-filene for lokal oversetting med egne klienter og ev. TM.
Nå kan jeg på bakgrunn av egen erfaring i alle fall si at Transifex er ganske så behagelig å bruke, selv om den ikke nødvendigvis når helt opp.
-- Thor K. H.