[Olav Dahlum]
Ser at det er brukt tommetegn isteden for hermetegn rundt ordet «e-post», ikke bra. Er det nødvendig å nevne at det finnes ferdige pakker for blant annet OpenOffice, når det uansett havner oppstrøms både i dette og lignende prosjekter? Avsnittet om bruk i prosjekter og lisensen kan slås sammen. Antallet nye ord fremheves bedre med et rent tall, ikke den blandinga som er i dette utkastet. Det må absolutt reklameres for andre relaterte prosjekter, så skryt av grammatikk- kontroll med mer. En norsk versjon av NEWS mm er ikke å forakte.
Kanskje du kan bidra med å redigere pressemeldingen til den blir lesbar? Alle kan skrive. Den bør bedre forklare hva prosjektet går ut på, slik at journalister som ikke har hørt om prosjektet for står hvorfor det eksisterer. :)