Tysdag 9. juni 2009 skreiv Bjørn Kvisli:
Jeg hadde suse for mange år siden og syntes at det ble enklere å oppdatere programvaren med Debians pakkesystem.
Eg kjenner ikkje til SUSE, men no for tida trur eg alle distroar har omtrent like enkle system for oppgradering og installering av pakkar. I Mandriva skriv ein for eksempel
urpmi --auto-update
for å oppdatera alle pakkane. (Ein kan òg få automatisk varsling når det finst tryggleiksoppdateringar.)