Tysdag 16. oktober 2001 17:24 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
Eg synest framleis ikkje desse orda er synonyme, og derfor bør dei brukast i forskjellige samanhengar. "Tilkopling" skjer ved etableringa av eit samband. Når koplinga er gjort, har ein eit "samband" (i fylgje mitt språkøyre, i alle fall).
Kva vert det på engelsk, forresten? Connection og ...?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes