Torstein Dybdahl skrev:
Jeg jobber med saken om mulighet for å rapportere ting.
Fint.
Er du eventuelt interesseret i at jeg indsætter dig som modtager af norske ordlistetilføjelser fra `dictionary_feedback` [1]?
Når det gjelder det med manglende ord, er dette forskjellig fra distribusjon til distribusjon.
Så som nevnt på siden er at vi skal sørge for at kildene for ordlistene blir de samme for alle distroer.
Den letteste måde at gøre det på, er nok at man selv pakker ordlisterne som "tar-balls" til de stavekontrolprogrammer man vil understøtte. Jeg pakker de danske og færøske ordlister til Aspell (både 0.3* og de nyere udgaver), Ispell og Myspell (generel pakke plus en speciel udgave til OOo's ordlisteopdateringsværktøj).
Det er derfor bare å sende liste over manglende ord til meg.
Det er viktig å også å si hvilken distro, versjon og annen relevant informasjon slik at jeg kan finne ut hvorfor ordene mangler.
Den slags oplysninger inkluderer `dictionary_feedback` altså ikke. Er det virkelig nødvendigt?
Jacob
[1] http://www.speling.org/#dictionary_feedback