On Tue, Dec 04, 2001 at 01:56:34PM +0100, Knut Yrvin wrote:
Godt forslag - og en bra presisering da jeg var upresis: En vevtjener kjører flere vevnisser.
Då får du begrep om sjefsnisse og slikt også. Ein nissefamilie, delar ut tek i mot førespurnadar på nettet.
Ein vevtenar treng ikkje nødvendigvis vere pre-forka, fleire prosessar eller fleirtråda, det er implementasjonen.