mandag 16. august 2004, 16:57, skrev Axel Bojer: (...)
i Mozilla kallar ein dette "gestures" på engelsk
(...)
Kan vi enes om «musebevegelser» da?
-A.
la inn dette:
</tr> <td>(mouse) gestures</td> <td>se <a href="#stroke">stroke</a></td> </tr>
.. og endret «stroke» til:
<tr> <td>stroke (-v)</td> <td>bestryke</td> </tr> <tr id="stroke"> <td>stroke (-s)</td> <td>strøk, omriss, musebevegelser</td> </tr>
-Axel