* Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2005-04-25 15:28:35 +0200]:
| > <td>pie chart</td> | > <td>sirkeldiagram, kakediagram</td>
| Eg vil helst ha motsett rekkjefølgja - altso «kakediagram» som | føretrekt ord.
Erv det flere som er av samme mening?
«Kakediagram» er vel det jeg har hørt oftest også ja (tror ikke jeg har hørt «sirkeldiagram» brukt i det hele tatt).
| For øvrig meiner eg alle med hulle kakediagram burde utryddast | frå jordoverflata.
Hulle??
Der må jeg si meg enig med deg.
Eivind