fr. den 20. 07. 2012 klokka 17.01 (+0200) skreiv Olav Dahlum:
Eg òg brukar openSUSE, og har alltid kjørt Pology direkte frå mappa i18n/kde4/summit/pology i Skulelinux-SVN.Docbook-dokumentasjon må bygges osv. Det interessante er hvorfor ingen av dere får gjort det jeg kan her.
Eg prøvde nettopp, med pology versjon 0.11, og det var ingen problem med bygging. Eg kjører openSUSE 12.1.