Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:OF2B67AFFF.99022308-ONC1256C05.0055836D@akershus-f.kommune.n o:
Kan du bruka eit anna sittatteikn enn bokstaven «l»? Eg kjenner ikkje til noko e-postprogram som støttar l som sitatteikn, og som du ser, blir siteringa forferdelig.
Er dette bedre?
Ja.
(Nåvel, ble litt lei av alle disse hakene, men kanskje det virkelig er plagsomt.
Bruk eit e-postprogram som støttar skikkelig markering av sitering. Eks. viser Mozilla sitert tekst med ein lang streng i venstre marg.
Nei, her skal det vera «tilfeldig».
.. og hva da med: Converts a random variable to a normalized value.?
Random variable = stokastisk variabel