Tirsdag 11. august 2009 22.29.58 skrev Knut Yrvin :
Forrige gang de svarte, ville de fortsatt bruke Rosetta, selv om verktøyet er vanskelig å bruke i følge forsker Lars Risan. Men vi kan jo invitere Ubuntu-oversettere til Skolelinux-samlinger, slik at alle drar nytte av de oversettelsene som gjøres :) Å lære seg Kbabel går på 15-20 minutter ...
Siste utgaven av lokalize er også svært lett å bruke - mangler barre automatisk oppdaging av nye malfiler.
Men Kbabel finnes kanskje i KDE for Windows? Da har ikke Windows-brukere noen unnskyldning lenger :-)
mvh Bjørn