j
k
j a
j l
On Friday 13. November 2015 21.13, Kjetil Torgrim Homme wrote:
men kanskje "spake" er betre enn "glidebrytar"?
Ja. Det er faktisk korrekt også, og er et godt innarbeidet uttrykk i bransjen.
Attachments:
Back to the thread
Back to the list