2009/8/30 Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Sundag 23. august 2009 skreiv Karl Ove Hufthammer:
P høres lurt ut, samme tegn to steder bør være unødvendig. Eller synes jeg forslagene virker gode og gjennomtenkte :-)
Ei lita oppdatering: Eg har no gjort ei lita endring slik at hardt tynt mellomrom vert tilgjengelig på «Alt Gr + Shift + Mellomrom».
Endringane er no inne, og vert med i den neste utgåva av X.org.
Yay. Sidan me brukar Linux til å setja medlemsbladet i målungdomen no (InDesign 2 i Wine), so måtte eg leggja til endash, i tillegg til dei enkle quote-symbolene som ofte vert brukt for sitat inne i «». Eg sa at eg trudde endash låg på altgr+bindestrek, men eg tok visst feil. Godt å sjå at det endeleg er korrekt no. :-)