j
k
j a
j l
Jeg la merke til at meldingen som vises under innlogging til KDE fortalte 'gjenoppretter sesjoner', mens det vel skal være gjenoppretter økter'. Noen burde finne aktuell fil og oppdatere oversettelsen.
Back to the thread
Back to the list