On Tue, Apr 29, 2003 at 09:43:18PM +0200, Petter Reinholdtsen wrote:
Neste problem er hvordan pengebeløp skal formateres. Det finnes to utgaver i glibc, en med lokal valuta, og en med internasjonal valutakode.
Jeg tror vi er enige om at beløp skal formateres som tall (uansett hva vi kommer fram til der), og med 'kr' eller 'NOK' plassert på dertil egnet plass.
Hmm, jeg mener at tall her skal formateres som det er kotyme innen for norsk bankvesen og i finansprogrammer mm. Dvs med punktum som tusenskiller. Jeg mener dette er uavhengig av hvad vi bestemmer skal være gjeldende for tall i almindelighet.
Hilsen keld