Quoting Tony Earnshaw tonni@billy.demon.nl:
fre, 2002-08-09 kl. 21:20 skrev Axel Bojer:
Det var vel jeg som mente det var en god ide gi fargene nye navn. N
er det
vel en tradisjon for gi farger navn p norsk ogs.
Finnst det namn her, eller er det berre bokstavsamansettingar?
Kan bedre ta deg turen hjå fargehandlaren, synest eg.
Best,
Det skal jeg! Glemte det i farta da jeg var i byen på lørdag, men jeg hadde egentlig plalagt å gjøre det :( Men ingen skade skjedd, siden fristen nå er utvidet en uke. Prøver igjen på mandag!
Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/