tirsdag 16 november 2004, 20:44, wrote Knut Yrvin:
http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nb/ http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nn/
Jeg er ikke sikker på om oversettelsene er i synk?
http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nb/ http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nn/
Uansett. Hva om vi tok et juleraid for med å komplettere en del programpakker?
- Knut
Fra og med 4. desember har jeg noen fridager. Selv om en del går til tentamener, konserter og diverse, så har jeg nok mulighet til å hjelpe til, så jeg synes det er en god ide ;)