Onsdag 26. januar 2011 skreiv Bjørn Steensrud:
I KDE står det i kmplayer: deinterlacer = avfletter, avfletting i kaffeine er det brukt Linjedobler for Deinterlacer, men det ser ikke helt riktig ut for mine øyne ...
Nei. Det står òg i fellesordlista. Lista har desse oppføringane:
interlacing linjefletting (se også «deinterlace» og «deinterlacing») deinterlace tegn annenhver linje deinterlacing linjedobling (se også interlacing)
Kan me bli einige om forbetringar av oppføringane? Prosessane er greitt forklarte på norsk her:
http://nrkbeta.no/2008/01/30/hva-er-interlacing/