Onsdag 23. juli 2008 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
"journal" vert litt teknisk på norsk, ja. alternativet er "loggbok", men det er ikkje så mykje betre. eg har ikkje sett XO-grensesnittet, men "dagbok" verkar fornuftig for meg.
Synest ikkje «loggbok» var so hakkandes gale.