Fredag 9. august 2002 14:31 skreiv Morten Hustveit:
Men dette er jo ikke en ellipse; det er tre punktumer som indikerer at en dialogboks vil åpnes! Jeg tviler på at det finnes noen språkregler som omtaler menyvalg i dataprogrammer, og jeg synes det er tullete om vi skal gjøre det annerledes enn alle andre (både norske og engelske programmer), bare fordi en person trodde ellipse var det samme som tre punktumer...
Klart det er ein ellipse, sjølv om han oftast vert skriven med tre punktum. Eg kjenner til fleire operativsystem der det ekte ellipseteiknet faktisk vert brukt. Spesifikke skrivereglar for menyval i dataprogram finst ikkje, men reglane for bruk av ellipse i norsk språk/typografi er nokså klare.
Når valet står mellom å gjera det rett eller å gjera som alle andre, er det ikkje så vanskeleg å velja. (Eg er både nynorskmann og Linux-brukar ...)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes