Den 11.08.2014 21:54, skreiv Olav Dahlum:
Jeg har Kolbjørn, men det er plass til mange flere. Dette er kanskje et litt kjedelig prosjekt, men det er fortsatt slik at dette arbeidet er nødvendig for å ha et alternativ til blant annet Apache OpenOffice og Microsoft Office i Norge. Grunnet personlige årsaker er mitt engasjement noe redusert, så det er ytterst viktig at flere trår til her. Jeg er for øvrig tilgjengelig døgnet rundt.
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Prosenttala eg skreiv for kor mykje som er omsett, ser ikkje så avskrekkande ut. Men t.d. for Hjelp v. 4.3 for nn betyr 94 % at det er 27 513 ord som ikkje er omsette. Deler av omsetjingsarbeidet er nok plankekøyring, men andre deler gjer at eg må setje meg inn i programmet, og det kan vera lærerikt. Eg har funne mange gode tips og løysingar som eg truleg ikkje ville ha oppdaga elles. Har også hatt mykje god hjelp av ulike fora, mellom anna også dette. Så velkomen i arbeidet. Ein biverknad: Eg har kutta ut andre kontorprogram og bruker nå bare LibreOffice 4.3.0 (og av og til prøveversjonen av 4.3.1).
(Eg er diverre ikkje tilgjengeleg heile døgnet, men opnar e-posten min minst ein gong til dagen). Kolbjørn