søndag 20 februar 2005, 18:41, skrev Karl Ove Hufthammer: | Her sett dansk som tredjeval i KDE, og får då rett som det er program og | tekstar opp på det språket. Oppdaga tilfeldigvis at danskane har omsett | «screensaver» til «pauseskjerm». Og det er jo eit flott ord! | | Skjermspararane tener jo ikkje lenger som skjermsparar (og mange av | dei ville vore heilt ueigna til det). | | Mitt forslag er altso at me skal bruka pauseskjerm i staden for | skjermsparar i Skulelinux-omsettingar. | | Synspunkt?
For min del, greit :-) Et mer praktisk synspunkt: Vi vil da måtte ta endel søk og erstatt, men det gjelder en god del annet og, så det er ikke et stort argument :-)
Mvh Axel