On Tue, 2004-08-17 at 14:53 +0200, Sigurd Gartmann wrote:
tir, 17.08.2004 kl. 13.17 skrev Kjetil Torgrim Homme:
ein blyantstrek har også struktur og ein strøkkvalitet.
Jeg ville kalt det siste for «strekkvalitet».
når eg les dette, må eg seie meg einig.
Jeg mente vi kunne skille på følgende: En kan male flere strøk over hverandre, og få fargen sterkere, det går ikke med penn.
men det går med blyant.
eg trur ikkje vi er så ueinige :-)