Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200507181421.36488.axelb@skolelinux.no:
black -- svart? -> tiltredes fra min side
Kanskje «svartfeit» kan brukast?
OOo-oversetterne så igjen på dette, og går inn for der å bruke de typografiske uttrykkene, altså bold=halvfet, da også endel andre av disse orda er der.
Flott!