On Sun, 2007-06-03 at 15:22 +0200, Axel Bojer wrote:
Iflge Wikipedia er raster graphic det samme som pixmap (ikke å forveksle med ppm, altsp portable pixmap, som er et bildeformat).
Pixmap er i X-samanheng eit ikon eller bilete som er lasta inn i minnet til X-tenaren. det bør ikkje omsetjast når det førekjem i den samanhengen. det bør ikkje vere ofte, men eg ser heller ikkje for meg at ordet pixmap kan brukast i andre samanhengar.
(Forskjellen mellom bitmap og pixmap er visstnok bildeformatet / måten bildet lagres på.)
bitmap er eit meir generisk uttrykk og kan oftare omsetjast. merk at ein bitmap alltid vil vere 1-bits. i X lagrar ein gjerne bitmaps som XBM, og pixmaps som XPM. i Windows har ein eit filformat som heiter BMP som ikkje må blandast saman med bitmaps, sidan det kan innehalde bilete med meir enn ein bit per piksel.