Iflge Wikipedia er raster graphic det samme som pixmap (ikke å forveksle med ppm, altsp portable pixmap, som er et bildeformat).
Såvidt jeg kan se har vi ikke ordet i fellesordlista <tr> <td>pixmap/raster graphics</td> <td>(raster)bilde</a>.</td> </tr> har jeg derfor nå lagt inn, altså at man stort sett vil klare seg med bare bilde, men vil man presisere, så kan man bruke rasteringsbilde.
Andre oppføringer under graphic er: graphic bilde (ikke: grafikk). animated graphic animasjon (se også text animation.) bitmap(-graphic) (punkt-)bilde (ikke: punktgrafikk) eps-graphic eps-bilde palette graphic palettbilde (bilder med et begrenset fargeutvalg) vector graphic vektorbilde (ikke: vektorgrafikk.) http://i18n.skolelinux.no/nb/Fellesordl.eng-no.html#graphic
Ved å sette det opp slik bør det m.a.o. være i overenstemmelse med det som står der allerede. (Forskjellen mellom bitmap og pixmap er visstnok bildeformatet / måten bildet lagres på.)
Mvh Axel
On Sun, 2007-06-03 at 15:22 +0200, Axel Bojer wrote:
Iflge Wikipedia er raster graphic det samme som pixmap (ikke å forveksle med ppm, altsp portable pixmap, som er et bildeformat).
Pixmap er i X-samanheng eit ikon eller bilete som er lasta inn i minnet til X-tenaren. det bør ikkje omsetjast når det førekjem i den samanhengen. det bør ikkje vere ofte, men eg ser heller ikkje for meg at ordet pixmap kan brukast i andre samanhengar.
(Forskjellen mellom bitmap og pixmap er visstnok bildeformatet / måten bildet lagres på.)
bitmap er eit meir generisk uttrykk og kan oftare omsetjast. merk at ein bitmap alltid vil vere 1-bits. i X lagrar ein gjerne bitmaps som XBM, og pixmaps som XPM. i Windows har ein eit filformat som heiter BMP som ikkje må blandast saman med bitmaps, sidan det kan innehalde bilete med meir enn ein bit per piksel.