Fredag 9. august 2002 17:13 skreiv Petter Reinholdtsen:
[Gaute Hvoslef Kvalnes]
Spesifikke skrivereglar for menyval i dataprogram finst ikkje, men reglane for bruk av ellipse i norsk språk/typografi er nokså klare.
Tull. Jeg siterer fra KDE User Interface Guidelines, URL:http://developer.kde.org/documentation/standards/kde/style/menus/index .html>
Notice that every item in a menu that opens a modal dialog for further interaction with the user must be labelled with a trailing ellipsis (...) (e.g. Save As..., Open...). There's no space between the menu item and the "...".
Det er då på eit heilt anna språk. Det er mykje som er ulikt i engelsk og norsk typografi, kvifor skal me gjera eit unntak her?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes