Eg støttar allheimen, anten det er som særnamn eller ikkje. Det er fleire grunnar til dette. For det fyrste er ordet ei god nyskaping som i ganske stor grad er sjølvforklarande. For det andre er ordet allereie innarbeid og i dagleg bruk på allheimen, om eg kan seia det slik. Eg synest ikkje "fødiverset" er eit like godt ord ut frå nokon av kriteria: Det er ikkje særleg sjølvforklarande, og det er heller ikkje så mykje i bruk på allheimen.
Helsing
Eivind Ødegård
Fediverse (The) → Allheimen
Eg synest det er eit ganske stilig ord, der meininga kjem godt fram. Og ordet er allereie mykje brukt. Her er ei forklaring på Wikipedia: