--- Svein Lund sveilund@online.no skrev:
Flott at det har blitt samarbeid over grensene, og ikkje minst at dokker har vist arbeidet med program på samisk. På samisklista og Tromsø-konferansen vår har vi snakka om at vi må forsøke å få eit samarbeid over grensene. Det har vi forsåvidt allereie, med omsettarar både i Sverige, Finland og Noreg. Men organisatorisk er arbeidet med Linux på samisk bare knytta til Skolelinux/Linux i skolen i Noreg. Ei viktig mogleg finansieringskjelde for vidare arbeid er Interreg (Kombinasjon av EU-middel og statlige middel for samarbeidsprosjekt som omfattar Noreg og minst eitt av landa Sverige og Finland, helst begge). Dersom vi skal kunne søke på dette, må ein institusjon / organisasjon i Sverige eller Finland stå som hovudsøkar (mest ein formalitet, hovudaktiviteten kan vere i Noreg). Skal vi kunne dra nytte av disse midlene, treng vi Linux i skolan i Sverige eller tilsvarande i Finland med oss. Kan dokker som har vore i Sverige tenke dokker å forsøke å formidle / organisere dette, evt. få oppretta ein direkte kontakt mellom Linux i skolan og dei som jobbar med samisk Linux i Noreg?
Vi har veldig fin kontakt med Linux i skolan, men arbeidet vårt (mitt iallefall) kommer til å fokusere på andre ting enn det du etterlyser.
Vi er ikke, og kommer ikke til å bli, koordinatorer for samarbeidet over grensene :-) Det kan kanskje du eller andre frivillige organisere? For hjelp til formidling oa. kan du ta kontakt med oss. Evt. ta kontakt direkte, da blir våre svenske venner imponerte (de tok helt av på Gjørokratimodellen!!!)
Du finner info her: http://www.linuxiskolan.org
Etter det dokker fortel, burde det no vere rette tida for det. I tillegg til interreg-middel kunne det kanskje vere mogleg å søke støtte hos svenske skolestyresmakter eller dei i statsadministrasjonen som har ansvar for samespørsmål (slik vi har søkt pengar frå samisk kontor i KRD).
Kjør på! Styret utarbeider retningslinjer for søknader om midler, men inntil videre kan du skrive søknaden fritt - men HUSK! Legg til minimum 20% administrasjonstillegg, ellers tar vi ikke i mot pengene!!!
En bedre ide er kanskje å veilede svenskene til å skrive slike søknader selv, de tar i mot all hjelp de kan få...
Meld deg på mailinglista deres: http://www.linuxiskolan.org/mailinglist.php
-- Mvh. Morten Ingebrigtsen Styreleder, Linux i skolen
______________________________________________________ Sjekk snørapporter... fra 500 ski-destinasjoner i Europa på http://no.snow.yahoo.com/