On Thu, Nov 11, 2004 at 09:58:27AM +0100, Hans F. Nordhaug wrote:
Hei,
noen gode forslag til "referrer"? Jeg fant et - "inngående peker" - men var ikke fornøyd. Jeg prøver egentlig å oversettte "Last referrers" (brukt mye i weblogger) og synes ikke "Siste henvisninger" var helt topp...
awstats (en web-statistikk-pakke) bruker "referenter" og "lenker fra eksterne sider". Ikke sikkert det er noe bedre, dog.