Alexander Rødseth wrote:
Jeg ville sagt innkapsling eller kanskje til og med innhegning.
mvh Alexander Rødseth
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Kommer litt an på betydningen hva det er, men noen alternativer til de du nevnte over er jo avsperring, inngjerding, avsperret/inngjerdet område og bilag eller vedlegg (men disse to siste blir da en helt annen betydning av ordet). Jeg antar at det ikke er bilag eller vedlegg siden du foreslår innkapsling/innhegning, men da har dere i hvert fall noen andre eventuelle muligheter.
Vh. Sigmund Hansen