[Åsmund Skjæveland]
Eg oppdaga då eg skulle oversetja nokre test-tidsformateringar i eel at ikkje alt er som det burde vera med tidsformatet frå strftime(2).
Ja, det er mye galt med de norske datoformatene i glibc. Oppdater gjerne URL:http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=102 med mer info hvis du finner mangler som ikke er nevnt der. Det er litt vanskelig å vite hva som er riktig format, da det er 2-3 motstridende standarder for slikt på norsk. :/