On Thu, 2004-07-15 at 14:58 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org skreiv i innlegget news:n2m- g.Xns9526C8A676C6Bhuftis@ID-99504.news.uni-berlin.de:
Skal me bruka same ordet (altso «stig») i teikneprogramsamanheng òg?
Etter eit søk ser eg at omgrepet trulig kjem frå grafteori. Der kallar me iallfall ein «path» for ein «stig», so det er greitt å bruka denne omsettinga, IMO.
viss Photoshop brukar "bane", ser eg ikkje nokon grunn til å bruke noko anna, anten no Photoshop har funne opp dette på eiga hand eller funne fagterminologien ein stad.